Facebook Twitter LinkedIn Instagram Pintrest
Projecten  >  Euro-Silo

Euro-Silo

10 April 2017
 

Een nieuwe corporate branding die zowel de markt als
(potentiële) werknemers van Euro-Silo aanspreekt.
KIXX maakte er werk van!

349.jpg
350.jpg
351.jpg
352.jpg
353.jpg
354.jpg
355.jpg

TALK.

Euro-Silo had in het verleden een ‘stoffig’ imago bij klanten en potentiële werknemers. Ze wilden hier komaf mee maken en de juiste profielen voor hun, veelal terugkerende, vacatures aantrekken.

THINK.

Voor de aanpak van het HR-luik spraken we met verschillende werknemers die een knelpuntfuctie uitoefenen binnen Euro-Silo. Zo konden we bepalen wat zowel de voordelen als de nadelen zijn van deze functies en waarom deze aantrekkelijk kunnen zijn bij bepaalde profielen. Deze bevindingen gebruikten we bij hun employer branding.

ACHIEVE.

Waar Euro-Silo ervoor enkel werkte met personeelsadvertenties in de klassieke kranten besloten wij hun kanalen uit te breiden. Het aanspreken van latent werkzoekenden speelt daarbij een grote rol: een jobkrant naar laatstejaars, Facebook campagne met een rekruteringsfilm, signalisatie tijdens de Havendag, … Bovendien werken we nu ook met testimonials van werknemers die aangeven wat boeiend is in hun job en waarom ze hun job aan anderen zouden aanraden. Euro-Silo heeft nu een hedendaags imago en kan rekenen op meer en kwalitatieve kandidaturen.

Bekijk onze diensten
356.jpg
357.jpg
358.jpg
367.jpg
360.jpg
361.jpg
362.jpg
363.jpg
364.jpg
365.jpg
Overzicht