We schreeuwen het uit van contentement!

Omdat we mogen doen wat we graag doen.

Contentmarketing is zoals een eerste date. Als je voortdurend over jezelf babbelt, is de kans klein dat er een tweede date komt.
Contentcreatie

Mensen zijn nieuwsgierig. We kijken graag naar mooie foto’s en voeden ons brein met interessante (audio)fragmenten. KIXX creëert content op maat van jouw doelgroep.

Contentmarketing

Wie aan contentmarketing doet, doet aan storytelling. Vertel jouw verhaal en zet in op langdurige klantenrelaties. Denk daarbij aan strategische campagnes en unieke belevingen.

Corporate brand identity

Waarom bestaat jouw bedrijf? Waarom bied je bepaalde producten of diensten aan? Een sterke corporate brand identity krijgt vorm met een doordachte naam en een manifesto (interne werktekst). 

Copywriting

Copywriting in al z’n vormen en maten, geuren en kleuren. Sociale media, blogs, nieuwsbrieven, magazines … Team content brengt jouw verhaal naar buiten.  

Pers en PR

Heeft jouw verhaal nieuwswaarde? We helpen je de juiste boodschap naar buiten brengen in de vorm van persberichten, -mappen, -conferenties … 

(Maandelijkse) contentkalenders

Zien en gezien worden, aanwezig zijn op de juiste kanalen, met de juiste boodschap: constante socialmedia-content helpt onthouden en bouwt een community op. 

Nieuwsbrieven

Een nieuwsbrief richt zich zeer direct en persoonlijk tot (potentiële) klanten en abonnees. Het houdt de relatie levendig en er ontstaat een band.

Mailings
Op regelmatige tijdstippen leg je via een mailing op een ongedwongen manier contact met de doelgroep, die zo meteen onthoudt dat jij er voor hen bent. 

Cold mailings 
Elk contact, elke relatie, elke transactie moet ooit ergens beginnen. Dit is het equivalent van ‘hallo’ zeggen en vragen hoe het met iemand gaat. 

Blogberichten

Ah, de blog … houtblok in de haard, zout op de frietjes, houdt de website levendig en op smaak, de relatie interessant en de goesting groot.

Magazines

Een magazine blijft langer liggen, is tastbaar, helpt onthouden, inspireert, biedt mogelijkheden, straalt klasse uit, en komt in allerlei vormen en maten.

Workshops

Hoe, wie, wat, wanneer en waar? Wat doe je best en wat beter niet? Een workshop op maat van je doel en je organisatie zorgt voor antwoorden en houvast.

Strategische content

first!

Proactief zijn

Door proactief te denken en te handelen, blijven we de realiteit een stapje voor. Goede content structureert de werkelijkheid op een manier die aangenaam, vlot en boeiend is.

Strategisch denken

We creëren nooit zomaar iets. Het uiteindelijke plan primeert wanneer we iets posten, publiceren of creëren. Content dient – liefst mooi – een hoger strategisch doel.

Rapportage

Een strategie vereist onderweg bijsturingen, dus houden we alles nauwlettend in de gaten en brengen we regelmatig verslag uit. Om vervolgens aan te passen wat nodig is.

In de

praktijk

"Splintering van content is een manier om bestaande content op te splitsen en te verspreiden over andere kanalen."

vzw Tuinhier is de grootste en boeiendste vereniging van tuinliefhebbers in Vlaanderen. Duizenden abonnees lezen maandelijks het bijhorende magazine, wonen events bij en genieten van ledenkortingen om u tegen te zeggen. 

KIXX ondersteunt de marketing van Tuinhier. Met 11 magazines per jaar neemt ons designteam de lay-out voor zijn rekening. De boeiende inhoud van dit magazine, op maat van een zeer specifieke doelgroep met afgelijnde interesses, zorgt voor een mooi staaltje ‘contentconfetti’. 

“Content-wat” horen we je vragen? 

Contentconfetti is een manier om bestaande content (in dit geval uit het magazine) in kleinere stukjes te verdelen en te verspreiden via andere kanalen. Zo lichten we maandelijks de belangrijkste topics uit op de socialemediakanalen van Tuinhier Magazine, vullen we de nieuwsbrief aan met relevante items én geven we blogposts vorm op de website. Daarnaast zetten we met digitale marketingcampagnes maandelijks in op nieuwe abonnees.

Een project waarbij we 360°-commmunicatie ten volle benutten. 

360°-communicatie voor mijn bedrijf

woordspelingen verwerkt in
onze content marketingcampagnes

uren aan videomateriaal om te bingewatchen

hero-campagnes opgezet

Ook een uitdaging voor ons team?

Contacteer ons!

Benieuwd naar onze

andere diensten