Verhoog je
e-commerce omzet en winst

Waar merken legendes worden

Audit

We analyseren je huidige e-commercestrategie en duiken in jouw online aanwezigheid. We onthullen verborgen mogelijkheden en benoemen de manieren die helpen om je omzet te verdubbelen. 

Optimalisatie

Met op maat ontwikkelde strategieën garanderen we merkbare verbeteringen. We optimaliseren wat bij je unieke behoeften past en kijken proactief naar de kansen die zich aandienen. 

Ondersteuning

We blijven betrokken. We monitoren, finetunen, communiceren en streven ernaar de resultaten en strategieën telkens weer een niveau hoger te tillen. Zo maken we van ‘omzetgroei’ een continu proces. 

Let's go!

 

Omzetgroei

Wie droomt er niet van? Meer klanten, leads en conversies, een betere verkoop en de logische omzetstijging die daaruit vloeit, is wat we via onze e-commercestrategie realiseren. Zonder compromissen. 

Klantspecifiek

Inefficiënties in acquisitie, conversie en retentie liggen doorgaans aan de basis van een submaximale online verkoop. We starten met kennis en ervaring, maar ook met een blanco blad dat maatwerk toelaat. 

Proactief

We maken van onlinemerken heuse e-legendes. ‘Een beetje’ is voor ons niet goed genoeg en door verder te denken waar anderen al lang gestopt zijn, maken we van omzetgroei een attitude.

Verdubbel je omzet met de juiste e-commerce audit

Onze aanpak met diagnose, optimalisatie en ondersteuning laat zich in een aantal doelgerichte audits vatten.
Ze hebben elk hun focus, waardoor proactief maatwerk perfect mogelijk is. Ons doel is telkens hetzelfde: omzetgroei. De weg erheen varieert.

Investeer in je e-commerce en kies zelf of je één audit of een combinatiepakket wenst. Ben je niet zeker?

Vraag het ons

Onze
e-commerce audits

E-commerce audit 1 – Channel

We nemen je marketingkanalen in het vizier. Genereer je voldoende interesse in je producten en je e-commerce? E-commerce kent traditioneel een relatief lage conversie dus moet het een doel zijn om de acquisitie te maximaliseren.

E-commerce audit 2 – Website

Komen er voldoende bezoekers over de digitale vloer? Dan moeten we ze alleen nog laten kopen … en dat doen ze vaak te weinig. Deze audit richt zich specifiek op de verbetering van conversieratio’s en de optimalisatie van je website.

E-commerce audit 3 – E-mailmarketing

De acquisitie zit goed? De conversie ook? Voor bestaande klanten werkt de aanpak, dus willen we die graag terug zien komen. Met de juiste e-mailstrategie kan je de klantenloyaliteit verhogen en genereer je terugkerende inkomsten.

Alle e-commerce audits komen in aanmerking voor subsidies via KMO Portefeuille.
Bepaal zelf wat je wil investeren in een efficiënter, gerichter en
op lange termijn succesvol e-commerceplatform.

Eén audit:
3500 euro
Twee audits:
 6000 euro
Drie audits:
8000 euro

E-commerce zoals het hoort?

Contacteer ons!

Benieuwd naar onze

andere diensten